Värdegrund

Svenska Spels medarbetare är…

… tillgängliga …

Vi lyssnar på våra kunder och varandra och bygger långsiktiga relationer. Vi gör det enkelt för kunden att välja oss genom att ­leverera rätt spel, i rätt tid och i rätt kanaler. Vi  bidrar till kundens helhets­upplevelse genom att kombinera närvaro, snabbhet och personlig service.

… omtänksamma …

Vi bryr oss om våra kunder och arbetar ­mål­­medvetet för att erbjuda trygg och ­lättillgänglig spelglädje. Vi är stolta över vårt  uppdrag med fokus på spelansvar och vi bemöter vår omgivning, såväl internt som externt, med öppenhet, respekt och förtroende.

… och engagerade

Vi älskar spänning och drömmar och levererar attraktiva spel som är till glädje för alla. För att möta framtidens konkurrens och kundbehov låter vi nytänkande, professionalism och genomförandekraft genomsyra alla delar av vårt arbete. Vi är generösa med vår entusiasm, uthållighet och drivkraft – vi ger våra kunder och varandra det lilla extra. Vi strävar efter ett inspirerande ledarskap som främjar motivation och personlig utveckling.